שלישי, 31 אוקטובר 2017 07:11

חגית משתפת את החוויה שלה בנהיגת אקסטרים

חגית B.Oz עודכן לאחרונה בשני, 06 יוני 2022 22:06 , נוצר בשלישי, 31 אוקטובר 2017 07:11

להיות נהגת מרוצים ליום אחד, אותי, זה מרגש !! :)

חגית: "דני זה היה מדהים, חווייתי, קצת מלחיץ אבל זה כל הכיף. מאוד סמכתי עליך, אם הייתי עושה את זה לבד, אין סיכוי שהיייתי נוהגת בצורה הזו, על אף שנהגנו על פי חוק. אני לא רגילה לנהוג כל כך מהר בסיבובים, אפילו שאני נהגת ותיקה."

דני: "כשאנחנו מקשיבים אך ורק לאינסטינקטים שלנו, אנחנו ניכשל. בנהיגה מהירה יש את עניין הפיזיקה. צריך להשמע לחוקי הפיזיקה ולדעת מתי להפעיל אותם."

חגית: "לפעמים זה לא הגיוני להמשיך ללחוץ על הגז, זה נגד החושים שלך. הריגוש הוא שכמצליחים! זה הכיף האמיתי."

דני: "כשנוהגים נכון זה קל מהיר ובטוח. כל הרעיון בחוויה הוא לעשות את הדברים נכון, להתמיד ולהתאמן, המהירות לא באה על חשבון הבטיחות. המהירות היא הכיף, על הבטיחות לא מוותרים! בהמשך מגיע מצב שהכל מתחבר לכיף מטורף."

חגית: "אחרי חצי שעה הרגשתי ביטחון עצום. הרגשתי שאני יכולה להיות נהגת יותר טובה."

דני: "לא סיכנו את עצמנו או אחרים, וככה צריך לנהוג. הנהיגה אמורה להיות דבר טבעי. עם הכלי המתאים והמקום המתאים אפשר להדריך כל אחד לנהיגה מהירה."

חגית: "דני, מה דעתך, ברכב שלי אני יכולה לנהוג ככה באזור שומם?"

דני: "בוודאי, הכל זה עניין של חוקי פיזיקה. על כל הרכבים חלים אותם חוקי פיזיקה. השוני הוא בעוצמת הרכבים, הפוטנציאל שלהם . אבל הטכניקות שלמדת יכולות להתאים לכל רכב. תוכלי להביא לנהיגה שלך הרבה יותר בטיחות וביטחון בלימוד האקסטרימי הזה."

חגית: "הזמן עף לי. בהתחלה החוויה נראתה לי מתוזמנת כארוכה מדי, אבל לא הרגשתי את הזמן כי כל כך נהניתי. הרגשתי אדרנלין. ממליצה את זה לכל מי שמחפש ריגוש שאינו מסוכן מדי, בבקרה של מדריך מיומן ומנוסה. אין לנו הרבה הזדמנויות כאלה, לא מתאפשר לנו ביום יום".

דני: "אני יכול לאפשר לך להגיע לנקודות האלה ולהצלחה תוך כדי הקפדה על הבטיחות, וניצול נכון של חוקי הפיזיקה. שיעור אחד הוא רק טעימה. אם אהבת את זה, זה תחביב שאפשר להתפתח בו. יש זירות חובבים בארץ ובחו"ל. הזירות פעילות וחיות, והחובבים נהנים מנהיגה בשטחים שונים מהארץ. ישנם אף מקומות עם מהירות חוקית לנסיעה הרבה יותר גבוהה מאשר בארץ, ושם יש אפשרות להגביר את המהירות עד לסף היכולת של הרכב, ויכולותיו של הנהג."

חגית: "טוב דני, בוא נפסיק לדבר, אני רוצה לחזור להגה!"

דני: "קדימה!" :)

רוצים להנות גם מחווית נהיגת מרוצים? לחצו כאן ואין לי ספק שאתם הולכים לדבר על החוויה הזאת עוד הרבה זמן... :) חגית B.Oz

מעוניינים בפעילות אקסטרים?
מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם
אנא הזן שם
טלפון
אנא הזן טלפון מלא כולל קידומת
דוא"ל
אנא הזן כתובת דוא"ל חוקית
מעבד...