רביעי, 10 מאי 2017 14:26

גלישת רוח וקייטסרף באי לפקדה הקסום ביוון

חגית B.Oz עודכן לאחרונה בראשון, 23 מרס 2014 09:37 , נוצר ברביעי, 10 מאי 2017 14:26

האי לפקדה

חלום של אי מרתק לגולשי קייטסרף וגולשי רוח, כדאי קצת שתכירו את האי המקסים לפקדה הנחשב ליפה באיי יוון נמצא במערב המדינה, מחובר ליבשה בלשון ארוכה וצרה סביבו מספר איים. בצידו האחד של האי צבעי הים ירקרקים וחופיו זרועים חלוקי אבן ובצידו השני ים בגווני כחול טורקיז אשר נדמה כאילו מהלו לתוכו צבעי גואש. מראה מרהיב ועוצר נשימה. חופיו המרהיבים של האי עובר דרך כפרים אותנטיים צבעוניים ומבנים עתיקים הבוניים מאבני האי. גולשי הקייטסרף יהנו לגלוש באחד החופים המדהימים בעולם אשר התגלה רק בשנה האחרונה ונחשב לאחד החופים הטובים בעולם !
חלום שמתגשם – גלישת קייטסרף בחוף מילוס בלפקדה ! ! !

יום גלישה שגרתי בחוף מילוס – הרוח החזקה מתחילה החל משעה 14:00 – 20:00 – בין 16-25 קשרים

תנאים מעולים למתחילים החל משעות הבוקר ולאורך היום

מידע לגולשים מתחילים ומתקדמים

החל מאמצע חודש מאי ועד סוף ספטמבר יוון ובמיוחד האי לפקדה ברוכה ברוחות חזקות , טובות ויציבות! הרוח מתחילה ללימוד כבר משעות הבוקר והחל משעות הצהריים בין 14:00 – 20:00 הרוח מתחזקת לעוצמה של 16-25 קשרים. מומלץ לכל גולש להצטייד עם 2 מצנחים (מצנח קטן – 7 מטר ומצנח גדול 10-11) וכמובן להצטייד בציוד הנוסף והבטיחותי (טרפז, גלשן, משאבה, קסדה ואפודת הגנה / ציפה). חשוב לציין כי אנו נתאים לכל לקוח ע"פ צרכיו את החבילה הנכונה עבורו ועבור משפחתו במידת הצורך. ניתנת האפשרות ללינה בחוף מילוס כפי שמוצג לכם ובמרחק הליכה / וילות להשכרה למינימום שבוע בהן תוכלו להתחלק מספר גולשים או אף גולשים אשר מגיעים עם משפחותיהם, ישנן וילות במרחק של 10 דקות נסיעה מחוף הגלישה / מלון בוטיק קסום ומפואר סרניטי במרחק של חצי שעה נסיעה מהחוף.
החוף הקסום – "פורטו קציקי" – החוף היפה ביותר ביוון !!!
מומלץ לצאת לטיול קסום בחוף "פורטו קציקי", חוף אשר זכה בתואר החוף היפה ביותר ביוון ע"י משרד התיירות היווני, החוף בתולי וארוך ומוקף מצוקים מרשימים ומימיו קריסטלים ביותר. לאחר מכן נגיע למלון היוקרתי "סרנטי" ונתפנק בטיפולי גוף אשר יגרמו לנו לשלוות נפש אמיתית. ננוח בשקיעה החמה מול נוף קסום, נהנה מארוחת ערב מפנקת ונסיים את היום בבילוי מרגש במפרץ ווסיליקי.

לגולשים תינתן האפשרות להזמנה מראש ובתוספת תשלום עבור לינה בסוויטות / חדרים זוגיים בסרניטי

מלון הבוטיק "Serenity" ממוקם בפינה קסומה באי "Lefkada" ביוון. המלון ממוקם מעל הכפר הציורי "Athani" ותוכנן בקפידה על מנת ליצור בית אשר יהווה מקום לשלוות הנפש. המלון בנוי על צלע הר המשקיף על אחד החופים המדהימים של הים היוני. במלון חמש סוויטות אשר מעוצבות ברמה ייחודית ובטוב טעם.

חיי הלילה ופעילויות נוספות באי לפקדה ביוון
"לפקס" שהיא העירייה השוקקת ביותר באי בא תוכלו למצוא מועדוני לילה של 3 קומות עם מוסיקה בינלאומית, ברים מקסימים, מסעדות וחנויות אוכל מושלמות, גלידות, קרפים, בתי קפה עם קפה בעל ארומה מקומית טובה, מומלץ מאוד לצעוד בעיר העתיקה והמדרחוב העתיק בא תוכלו למצוא סמטאות עם חנויות מזכרות, בהחלט מקום מעולה לקנות מתנות לאהובים.
יקב בוטיק יווני
יקב יין מקומי מקסים עטור גן בשמים וגפנים מטופח מעל "סיבוטה" על מדרון ההר. ניתן לרכוש יין של הייקב מסוגים שונים – יין איכותי ביותר ולא יקר, יש טעימות, ניתן לראות את תהליך הייצור של היין ולקבל הסבר באנגלית. בשטח חמישה מבנים בנוים מאבן בסגנון של פעם והתיירים עוברים מביתן לביתן דרך הגן, באחד מהביתנים יש ביתן היסטורי מיוחד המציג היסטוריה של המשפחה וייצור היין, יש חניה רחבה לפני הייקב לנוחיותכם, היקב נמצא לצד הכביש הראשי בין סיבוטה לנידרי, מדהים ומהנה!

טיולים באי לפקדה
את האי לפקדה מקיפים שני כבישים בלבד, בנסיעה לאורכם תגלו כפרים קטנים וציוריים המשמרים בקנאות את הארכיטקטורה המקומית, סמטאות צרות וססגוניות, בתי ספר צבועים בצבעים עזים, החלונות והדלתות כמו באגדות והשילוב בין כולם מרומם ומפעים, אם יתמזל מזלכם מולכם תפגשו מופעי רחוב ומופעי ריקוד. הטברנות בכפרים הן אטרקציה מיוחדת – אסור להחמיץ. בנוסף ניתן למצוא שווקים ססגוניים מלאים כל טוב וחנויות מעצבים בהשארת המקום.
אטרקציות ימיות
תנאי הרוח המיוחדים באי מאפשרים חוויה מדהימה של גלישת רוח וקייט, ניתן להשכיר קיאקים וכלי שייט שונים ולצאת להפלגות. האי מושלם לחובבי יאכטות, בהפלגה סביב האי תוכלו לגלות מפרצונים טבעיים, נקרות וחופים בתוליים אליהם לא תוכלו להגיע דרך היבשה. אתרי צלילה נדירים עם חיים תת ימיים מרהיבים, צוקים ומים צלולים. חובבי הדייג ימצאו אתרי דיג אידיאליים.

בתי קפה ומסעדות באי לפקדה
קפה בר בנידרי – TROCOLO
בעיירת הדייגים נידרי תוכלו למצוא פינות קסומות, אחת מהם הינה קפה בר בנידרי – TROCOLO, בית הקפה ממוקם על מזח הנמצא בין עצים וצמחים לרוב בו עוגנות יאכטות, הקפה בר נמצא בתוך מבנה אשר נבנה לפני 90 שנה ושימש כמיפעל ליצור שמן. תוכלו למצוא פינה שקטה לקריאת ספר, התבוננות על מי הים ולנשום את ריח המלוח על המים.

טברנה וגלארס
בקצה המזח, במפרץ "וסיליקי" היפיפה, נמצאת טברנה בבעלות בחור מדהים העונה לכינוי "מה שלומך…" שמו האמיתי הינו "גורגי" אך זוהי הדרך הטובה ביותר למצוא חן בעיניו, בטברנה תוכלו למצוא את מיטב המאכלים היוונים, דגים ומאכלי הים הטובים ביותר באי שניתפסו באותו בוקר בדרך כלל, טריות במקום זה מובטחת!!

טברנה ונגלוס
קפה בר בנידרי ממוקם בעיריית הדייגים "נידרי" אשר בעלת פינות קסומות במיוחד. ייחודה הינו מיקומה הנמצא על מזח בין עצים וצמחים בו עוגנות יאכטות. ה"קפה בר" ממוקם בתוך מבנה מלפני 90 שנה ושימש כמפעל ליצור שמן. בקפה תוכלו למצוא פינה שקטה לקריאת ספר, מבט על המים הקסומים וכמובן לנשום את ריח המלוח על המים.

טיפים כלליים
החודשים המומלצים לגולשי קייט סרף הם החל מסוף חודש מאי ועד חודש אוקטובר, מזג האוויר נוח, האי לא עמוס מדי והמחירים נוחים. אנו ממליצים במהלך החופשה להנות ממדינה המטריפה בנופיה המרהיבים. בכל דרך שהיא עם אוטובוס או עם רכב לעצור בצד הדרך בעיירת דיגים, למצוא טברנה על חוף הים, להתרענן עם "ציזיקי" טרי וכוסית "ציפורו" , לנשום את האויר הצח שאין שני לו ולהתבונן ברקיע, להתרווח לאחור, להשאיר את כל הבעיות ולהתחיל לחיות את הרגע הזה, אין ספק שזוהי שלווה מוחלטת. להנות מהמזג היווני של אנשי המקום אמת מהולה באהבה, פרחים צבעוניים, עלי גפן המשרים צל מושלם. בטברנה אמיתית בעלי המקום יגישו לכם יין מיוצר בבית במחיר מצחיק. האי לפקדה הוא אי שעדיין לא נחשף לקהל הישראלי ולכך יתרונות רבים, היוונים שמעבר להזדהותם והערכתם למסורת ולדת היהודית רואים בנו כידידם ורעים בעלי אויב משותף הטורקים, אפשר לפתח איתם נושא משותף לשיחה הן על זה והן על זה.

לפרטים והזמנות ניתן ליצור קשר עם צוות B.Oz שישמח לתת לכם את השרות ולארגן עבורכם ועבור משפחותיכם את החופשה האידאלית והמותאמת ביותר לרצונותיכם.
B-Oz מציעה מגוון רחב של מלונות, וילות ומלונות בוטיק, לחצו כאן לחופשת קייטסרף בלפקדה
073-7077388
sales@b-oz.co.il

המלצה של לקוח מרוצה בשם שחר ?

חברים יקרים

נתחיל מהסוף ונודה לכם על חופשה מהנה ומאתגרת ברמות ….

תודה על התיאומים הכול היה במקום ובזמן… . מלון ונוף מהמם ….

החברה במועדון גלישה מאוד מקצועיים ובאמת משקיעים מאמצים רבים בנושא הבטיחות וזה נותן הרגשה טובה וסיבה טובה לחזור .

יש צופה קבוע בחוף + סירה + עמדת ניפוח (בקיצור לא צריך יותר)

מדריכים מקצועיים ונחמדים שהצליחו "להעיף" אותי בכמה רמות בתקופה קצרה מאוד בקיצור עפנו על זה

רוח כל יום חוץ מיום אחד שהיה גם גלים אז נסענו לגלוש בחוף צמוד שאין בו גלים .

סיכמתי איתם כל יום שיעור עם הסירה שהמתינה לי כל יום כבר שהגעתי יחד עם מדריך אנדריאס ובייחד יצאנו רחוק מהחוף כדי שיהיה נוח לגלוש בשקט וללא הפרעות … חוץ מהצעקות של המדריך על כל טעות שלי ועל כל פעם שהתלהבתי קצת יותר מדי … . בקיצור נראה לי שאני לא אשכח את ההוראות שלהם לעולם J

הכי אהבתי VERY GOOD ISRELI SOLDIER …. מזכיר את גיבעת חלפון או it is not a woman easy ויש עוד הרבה …

כמובן שגם טיילנו המון והשתדלנו לבקר את כל הפינות של האי ….

מומלץ בחום !

lefkada_map.jpg

 

מעוניינים בפעילות אקסטרים?
מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם
אנא הזן שם
טלפון
אנא הזן טלפון מלא כולל קידומת
דוא"ל
אנא הזן כתובת דוא"ל חוקית
מעבד...