רביעי, 10 מאי 2017 14:12

פיליפינים, נכון שתמיד חלמת ללמוד לגלוש שם?

חגית B.Oz עודכן לאחרונה בראשון, 21 מאי 2017 12:31 , נוצר ברביעי, 10 מאי 2017 14:12

תמיד חלמת ללמוד לגלוש גלים ? להיות אחד אם האוקיינוס ? עכשיו חלום זה יכול להתגשם, ועוד בפיליפינים!

חופשת גלישה בפיליפינים מציעה לכם חבילות ללימוד והדרכות גלישת גלים לכל המשפחה. צוות מיומן ומוסמך אשר ילווה אתכם בכל תהליך למידת הגלישה כאשר לאורך כל הטיול, לכל אחד מצוות גלשן המותאם במיוחד ללימוד ותרגול הגלישה בצורה נוחה, ובטוחה ביותר.

בנוסף, לימוד גלישת גלים הנה חוויה מדהימה המפתחת את הגוף והנפש. בין יתר היתרונות העצומים שלה, היא מעניקה ידע חשוב להתמודדות והכרת הים, וכמובן, הכרת עצמנו. למידת התמודדות עם זרמים, סחף, גאות ושפל, למידת התמודדות עם אתגר, כישלון והצלחה, בניית הכושר הגופני וסיבולת לב ראה, חיזוק הביטחוןהעצמי והדימוי העצמי, אהבה והוכרת הטבע, נתינת כבוד והערכה לאנשים הסובבים אותך, ועוד יתרונות רבים לאין שיעור אשר מופיעים כערך מוסף בספורט זה.

הלמידה מתבצעת ע"י צוות מדהים של מדריכים מיומנים ומנוסים, בעלי שנים של ניסיון בלימוד והדרכת הגלישה. הממשל הפיליפיני מיסד את הכשרת המדריכים, בעקבות תיירות הגלישה הענפה מרחבי העולם. והביקוש ללמוד לגלוש בפיליפינים. מאחר שגלישת גלים הנה ספורט מאד מאמץ, היום מתחיל בארוחת בוקר, אשר במהלכה, מתאם הנציג הישראלי המלווה את הקבוצה באתר, את שעות ההדרכה עם הקבוצה ע"פ נוחיותכם כאשר הקבוצות מתחלקות ע"פ גילאים, רמת הניסיון וכמובן העדפה אישית. 

כל זה נערך בחופים טרופים קסומים, חול לבן ומדהים, מים כחולים נקיים, ועצי קוקוס במדינה מדהימה שעכשיו מחבקת ומפנקת את התיירות בה, פשוט חלום טרופי שאין כמותו ! במהלך הטיול מוצעים למטיילים המון אטרקציות סיורים ופעילויות נוספות, להעשרת חווית הטיול, והכרת המדינה הקסומה הזו אשר המגוון התרבותי בה כה רחב. יעד קסום זה מתאים לכל סוגי הגולשים : גולשי בוגי (בודי בורד – גלשן קטן שהגולש שוכב עליו) גולשי לונג בורד – גלשנים ארוכים מאד (קלאסי) גולשי שורט בורד – גלשן קצר לתרגילים מהירים. ועל כן מספק המון פעילויות הקשורות לתחום בכל זמן השהות שם, אשר בנוסף ניתן כמובן ליישמן בארץ, הרי גם אנחנו מדינה של ים.

מעוניינים בפעילות אקסטרים?
מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם
אנא הזן שם
טלפון
אנא הזן טלפון מלא כולל קידומת
דוא"ל
אנא הזן כתובת דוא"ל חוקית
מעבד...