שישי, 08 אפריל 2016 06:55

צניחה חופשית מידע מקצועי

חגית B.Oz עודכן לאחרונה בראשון, 19 פברואר 2023 13:06 , נוצר בשישי, 08 אפריל 2016 06:55

צניחה חופשית נחשבה מאז ומתמיד לפסגת החלומות של כל חובב אקסטרים. זה נכון שקיימים עוד אפשרויות אקסטרים רבות, וכולן משווקות תחת הגדרות מפוצצות כמו "ריגוש מדהים", "אדרנלין מטורף", "אקסטרים לא נורמאלי" ועוד. אבל גם הם וגם אתם יודעים, שכשבא לכם באמת להוציא את הלב מהגוף מרוב פחד, יש רק שתי מילים שיעשו עבורכם את העבודה - צניחה חופשית.

כשמדברים על צניחה חופשית, אין טעם להרחיב. כי מי לא מבין איזו תחושה תמלא את גופו כשיבצע צניחה ממטוס שנע בין שמיים לארץ בגובה 4 קילומטר מעל פני הים. שבמשך 50 השניות הארוכות ביותר בחייו, ייפול במהירות אדירה לעבר הקרקע המתקרבת, עד לרגע המיוחל בו המנצח ייפתח לרווחה, ויותיר אותו נפעם במשך שבע דקות מהנוף מתחת לרגליכם. כל מילה מיותרת.

צניחה חופשית בארץ - מספר פרטים לפני שתקפצו

עד לפני מספר שנים נחשבה צניחה חופשית בישראל לנדירה יחסית בשל מחירה הגבוה כאן בארץ . אנשים נטו לצנוח בחו"ל ולחסוך עלויות. אלא שכיום, מחיר צניחה חופשית עולה רק בקצת על סכום של אלף ₪ לצניחה, מה שהפך את העניין לפופולארי ונפוץ בעיקר כאשר מחפשים מתנות מיוחדות לכל אירוע שלא יבוא.

מה עוד חשוב לדעת על צניחה חופשית? הגבלת גיל הצניחה הינה מגיל 12, כאשר מדריך צניחה חופשית צמוד אליכם וכל האירוע מצולם בתמונות רגילות ובסרטון וידאו. המצנחים הבטוחים בעולם ישמשו אתכם ואת המדריך, רגע אחרי שתקפצו מחוברים יחדיו ותבצעו צניחה ממטוס חדיש ומפואר. עוד לפני כן, תערכו אימון ותדרוך קצר, במהלכו תגלו שב-50 השניות של הנפילה, תגיעו למהירות צנועה של 200 קמ"ש.

צניחה חופשית אפשרית בוריאציות רבות - צניחה חופשית לקבוצות, צניחה זוגית,  צניחה משפחתית ועוד. גם מבחינת מיקום הצניחה, ישראל היא ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות - צניחה בצפון באזור מחניים, צניחה מעל חופי אכזיב המרשימים והנוף הקסום של הר החרמון, צניחה חופשית בחוף הבונים וצניחה חופשית בים המלח. 

אז קדימה, חברים. אם כבר למות מפחד, לפחות שיהיה לכם סיפור טוב...

עבור מי מיועדת הצניחה?

צניחת טנדם יכול לעשות כל אדם שבריאותו תקינה, מגיל 12 (בליווי ואישור הורים), ועד גיל 120 בבריאות תקינה. במקרה של חשש לתקינות בריאותית יש להתייעץ עם רופא ולהצטייד באישור רפואי.

באילו מקרים לא ניתן לצנוח?

  • אנשים הסובלים מבעיות אוזניים וסינוסים
  • חולי לב
  • פריצות דיסק / בעיות גב
  • אפילפסיה או מחלות עצבים
  • תחת השפעת סמים או אלכוהול
  • לפחות 24 שעות לאחר צלילה

האם ניתן לצנוח עם משקפיים?

כן. ניתן לצנוח עם משקפי ראיה ועדשות מגע.

האם צניחה חופשית זה בטוח?

כמו בכל ספורט אקסטרים קיים סיכון, אך בצניחה חופשית אחוז הנפגעים בעולם ובארץ בפרט נמוך מאוד. על מנת להבטיח ללקוחותינו בטיחות מירבית הצבנו לעצמנו סטדרנט בטיחות מהגבוהים ביותר בארץ ועולם!

האם קיימת מגבלת משקל או גובה?

כן. על הצונח לשקול לפחות 35 ק"ג ובגובה של לפחות 1.20 מטר, אך לא יותר ממשקל 110 ק"ג. מעל משקל 89 ק"ג קיימת תוספת מחיר. למעלה מגובה 1.87 מטר קיימת תוספת מחיר.

מה הנוף שרואים בעת הצניחה?

אנו קופצים מעל אחד האזורים היפים בישראל! מצד אחד תוכלו להשקיף על החופי הגליל המערבי, מפרץ עכו עד לבנון. מן הכיוון השני נופי הגליל, הגולן, כינרת וחרמון ונוסף כמובן ים המלח!!

מעוניינים להזמין צניחה חופשית? לחצו כאן

מעוניינים בפעילות אקסטרים?
מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם
אנא הזן שם
טלפון
אנא הזן טלפון מלא כולל קידומת
דוא"ל
אנא הזן כתובת דוא"ל חוקית
מעבד...