רביעי, 22 נובמבר 2017 13:59

המלצות גלישת סאפ לחובבים מהגולש עומרי חצור

חגית B.Oz עודכן לאחרונה בשני, 06 יוני 2022 22:03 , נוצר ברביעי, 22 נובמבר 2017 13:59

ההמלצות הכי טובות לגלישת סאפ ברחבי העולם

גלישת הסאפ עשתה דרך ארוכה מאז שהענף נכנס לתודעה הציבורית. מספר החותרים וגולשי הסאפ הלך וגדל עם הזמן.

הסיבה לכך די פשוטה - הקלות היחסית המאפשרת לחסרי ניסיון בעולם החתירה, להגיע בזמן קצר לרמה טובה. רמה שבה הם מרגישים מספיק בטוחים בכדי לפרוש משוט ולהתמודד עם הים הגדול לבד.

כשמוסיפים לנתון הזה את מספר הימים שבהם הים התיכון שלנו שטוח ומתאים לחתירה או לגלישה על גלים נמוכים, קל להבין את הגידול המשמעותי במספר חובבי הסאפ.

בשעות מסוימות החופים והים עמוסים במבקרים וספורטאים. אלה שאינם בני מזל וביכולתם להתרחק מן המרכז, יאלצו להתמודד עם ההמון.

על רקע זה תיירות הגלישה החלה לשגשג בישראל. רגע לפני שאורזים מזוודות, חשוב לזכור שעליכם לכבד את חוקי הגלישה האוניברסליים, כמו גם את חוקי המקום אליו אתם נוסעים, בין אם בחרתם לטוס לחופשת חתירה או כדי לתפוס גלים. מאוד מומלץ ואף רצוי לבצע מחקר אישי ולהתייעץ עם מומחה שביקר במקום, ויש לו תובנות לחלוק עמכם.

אשמח להמליץ על שלושה מקומות אטרקטיביים לחותרי הסאפ המעוניינים לקחת את הגלישה או החתירה צעד קדימה:

קוסטה ריקה

המדינה הידועה בחופי הגלישה הקסומים שלה, הפכה עם הזמן ליעד מועדף. היא נחשקת גם בקרב אלה שלא מעוניינים ללמוד איך לתפוס גלים באוקיינוס, אולם עדיין רוצים להנות ממה שעולם הסאפ מציע. בין חתירות קסומות בנהרות ונחלים, תוכלו להנות משלל פעילויות ימיות שונות. בנוסף, אפשר לגוון ולצאת לטיולים בנוף המרהיב של הג'ונגל. 

הולנד

אמסטרדם אולי נשמעת כמו מקום מוזר לחתירה על סאפ, אולם בין שלל בתי הקפה והשווקים תוכלו לנצל את 165 התעלות המשתרעות לאורך העיר, לחתירה. תוכלו לשלב פעילות ספורטיבית בהנאה מהארכיטקטורה העירונית הייחודית ומערכה ההיסטורי של העיר.

פורטוגל

המדינה הנושאת את התואר: "בירת הסאפ העולמית" בזכות התנאים המגוונים המוצעים בה לחותרים. החל מגלים גועשים ועד לנחלים שוקטים, כמו גם נהרות רחבים המתאימים במיוחד לחותרים. הכלל זמין ונגיש במרחק נסיעה קצרה מעיר הבירה ליסבון, המחירים אטרקטיביים והמקומיים אדיבים. בל נשכח שכל הטוב הזה נמצא במרחק טיסה קצרה מישראל

מעוניינים בפעילות אקסטרים?
מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם
אנא הזן שם
טלפון
אנא הזן טלפון מלא כולל קידומת
דוא"ל
אנא הזן כתובת דוא"ל חוקית
מעבד...